Program opracowaliśmy na podstawie bolesnych doświadczeń architekt systemów, timelinerów zespołów developerskich oraz Delivery Managerów podczas współpracy z PM, BA i Product Managers. Zajmowaliśmy wszystkimi sytuacjami, w których stratom pieniędzy, czasu i wysiłku można było zapobiec zadając odpowiednie pytania klientowi lub kierując zespołem.
Główną przyczyną tych problemów jest brak wiedzy technicznej, zrozumienia zasad architektury projektów IT oraz identyfikacji wymagań niefunkcjonalnych na początku projektu.
Aby stworzyć niezbędne podstawy do budowania relacji między wymaganiami biznesowymi a rozwiązaniem technicznym, trzeba przejść z developmentu do zarządzania lub ściśle komunikować się z architektem systemu i zadawać pytania.
Kurs pomoże uczyć się nie na własnych błędach, ale na zestawie przypadków innych osób i szybko wchłonąć główne praktyki, ale jednocześnie zrozumieć na tyle głęboko, aby zrozumieć, na co zwrócić uwagę, aby podjąć właściwą decyzję.