Jak i dlaczego trzeba wycisnąć jak najwięcej z marketingu. Teoria i praktyka. Narzędzia marketingowe do analizy konkurencji i rynku. Zasada 5P. Badania marketingowe: źródła, algorytm. Zastosowanie wyników analizy jako pierwszego etapu kampanii Inbound lead generation.
✓ Badania rynku: pozycjonowanie, konkurencja, SWOT, segmentacja, Personas.
✓ Planowanie: Ścieżka zakupowa klienta i content, który zamknie lead.
✓ Promocja: lejki, 1-dollar Strategy, Unit economics, plan medialny.
✓ Kierunki: strona internetowa, Emails, PPC, Blog, SEO, Marketing Kit.
✓ Wskaźniki: CRM, Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook Pixel, Zapier.
✓ Narzędzia: Phantom Buster, Data miner, LinkedHelper, Chatfuel, LinkedIn Advertising Insights.
Po wykładzie będziesz wiedzieć, jak zbudować lejek do generowania leadów. Będziesz w stanie wybrać narzędzia marketingowe, z których będziesz korzystać od razu. Stworzysz analizę SWOT i analizę konkurencji swojej firmy.