Ten kurs jest przeznaczony dla specjalistów, którzy są bezpośrednio lub pośrednio zaangażowani w etap Presale: Project Manager, Sales Manager, Bizdev Manager, Presale Coordinator, Delivery Manager, Solution Architect.
Proces Presale zakłada wysokiej jakości pracę zespołową w napiętych terminach. Dlatego ważne jest, aby spojrzeć na to, jak rzeczy działają z perspektywy zarządzania, aby zrozumieć, jakich wyników PM oczekuje od Ciebie i jak wszystko jest ze sobą powiązane.
Jeśli jesteś Sales/Bizdev Manager, to się nauczysz:
Jak PM i Sales Manager powinni współdziałać.
Jakich wyników oczekuje od Ciebie PM i zespół Delivery.
Jakie zasady organizacji Presale istnieją w różnych firmach.
Jak ocenić, zaplanować i zatwierdzić projekt z punktu widzenia zarządzania?
Jeśli jesteś Delivery Managerem/Solution Architectem nauczysz się:
Jak pomóc managerowi w fazie oceny technicznej i jakiego wyniku oczekuje się od Ciebie.
Jak sprawić, by nieopłacalny projekt nie trafił do realizacji.
Jakie dane wejściowe PM i Sales Managerowie muszą dostarczyć klientowi, aby uzasadnić decyzje.
Jak z punktu widzenia zarządzania wygląda ocena, planowanie i zatwierdzanie projektów.