Jak przeprowadzić wywiad
z klientem? Wskazówki dla doświadczonych BA w IT
Bezpłatne webinarium
1 sierpnia | 20:00 — 20:45 (GMT+2)
Język wykładu — polski
Poziom — dla doświadczonych Analityków Biznesowych
Na trzy rzeczy można patrzeć bez końca: jak leci woda, jak płonie ogień i na to jak analityk biznesowy robi błędy podczas wywiadu. Bez względu na to, jak wielkim geniuszem komunikacji jesteś, zawsze znajdzie się klient, który powie coś zupełnie innego, niż myśli.

Co jeśli klient nie nawiązuje kontaktu, formułuje niejasne wymagania lub wręcz przeciwnie, dostarcza gotowe rozwiązanie? Jak w tym przypadku identyfikować wymagania?

Agata Niedbała, BA z 15-letnim doświadczeniem, podczas bezpłatnego wykładu opowie, jak przeprowadzić wartościowy wywiad z klientem i uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania.
O czym będziemy rozmawiać:
  • Wywiad jako metoda pozyskiwania wymagań: zalety i wady
  • Jak skutecznie przygotować się do wywiadu: instrukcja krok po kroku
  • Prowadzenie wywiadu: jakie błędy popełniają nawet Analitycy Biznesowi z doświadczeniem
  • Jakie problemy mogą pojawić się podczas wywiadu z klientem i jak je rozwiązać
  • Kryteria udanego wywiadu
  • Co zrobić, aby nie odpowiadać zamiast klienta
Dla kogo będzie przydatny:
  • Analityk biznesowy z 2-letnim

    doświadczeniem w IT

    rozpoznasz nieoczywiste błędy podczas wywiadu i zrozumiesz, jak ich uniknąć
  • Junior BA, który chce się

    szybko rozwijać

    dowiesz się, jakie są etapy, metody oraz zalety i wady prowadzenia wywiadu
  • Project Manager i Product Owner

    dowiesz się, jak przygotować się do wywiadu tak, aby uwzględnić wszystkie pytania
  • Osoba, która chce zostać BA Lead

    otrzymasz jasne kryteria skutecznego wywiadu z klientem
Prelegentka:
Agata Niedbała
Senior BA w Sii Poland
Zajmuje się gromadzeniem wymagań, opisywaniem ich w formie dokumentów oraz user stories. Dodatkowo współpracuje z programistami, designerami UI / UX kontrolując powstawanie produktu na każdym etapie. W wybranych projektach pełni rolę Product Ownera, prowadzi ceremonie Scrum. Jako analityk pracuje już 15 lat. Dotychczas realizowała projekty w różnych branżach, między innymi logistyce, bankowości, lotnictwie.

Kto prowadzi:

IAMPM — platforma nietechnicznej edukacji IT

Od 6 lat pomagamy startować w zawodzie i doskonalić umiejętności Project, Product, Sales oraz Marketing Managers, Business Analyst, Scrum Master, HR i innym nietechnicznym specjalistom IT, którzy pracują w IT, ale nie piszą kodu.

Jako pierwsi zaczęliśmy rozmawiać o sprawach technicznych z nietechnicznymi specjalistami IT w Ukrainie i chętnie dzielimy się naszą wiedzą w Polsce.
Jak przekształcić niejasne pomysły
klientów w rozwiązania?
Wypełnij formularz i uzyskaj przydatne wskazówki od doświadczonego analityka biznesowego za darmo
By clicking on the button, you accept the offer agreement, consent to the processing of personal data and agree to privacy policy.
By clicking on the button, you accept the offer agreement, consent to the processing of personal data and agree to privacy policy.