PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA

Bezpłatny wykład

27 października |19:00 — 20:30 (GMT+2)

Język wykładu — polski

Czego chce klient?

Aby wszystko działało dokładnie tak, jak tego oczekują. Aby zrealizować wszystko zgodnie z założeniami, nie wystarczy tylko opisać historyjek użytkownika, trzeba ustalić kryteria akceptacji dla każdej z nich. Oksana Melnik podpowie Ci, jak przekształcić życzenia w konkrety.

O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ?

PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Kryteria akceptacji i kryteria gotowości - jak nie mylić
Czy Definition of Done i Acceptance Criteria są zawsze konieczne?
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Jak tłumaczyć z języka klienta na język wymagań
Co zrobić, gdy klient nieprecyzyjnie określa wymagania, a zespół potrzebuje konkretów.
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Na jakim etapie angażować nie tylko klienta, ale i zespół
Czy można uniknąć sporów "czy to jest bug czy feature" poprzez dokładne opracowanie specyfikacji na początku?
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Czym są 3 Amigos
Jak ta praktyka pomaga zespołu porozumieć się z klientem dojść do wspólnego zrozumienia wymagań.
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Jak pracować z Feature Mapping
Na ile ta technika jest przydatna przy tworzeniu Roadmapy i co mają z nią wspólnego Acceptance Criteria?
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Dlaczego potrzebujesz Impact Mapping i Non happy flows?
Kiedy potrzebujesz ich w swoim projekcie
CO NALEŻY ZROBIĆ, ABY SPEŁNIĆ OCZEKIWANIA KLIENTA?
Chcę się dowiedzieć!

Dla kogo:

PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Project Managerowie z co najmniej 1 rokiem doświadczenia
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Business Analysts
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Change Managers
PRZEKSZTAŁCAMY ŻYCZENIA KLIENTÓW W ZROZUMIAŁE ACCEPTANCE CRITERIA
Product Managers
Głos zabiera:
Oksana Melnik
Project Manager в Sii Poland
Pracuję ponad 9 lat w firmach w branży IT. Posiadam szerokie doświadczenie zawodowe obejmujące prowadzenie projektów, współpracę z dostawcami i klientami, zarządzanie komunikacją, zapewnienie jakości i optymalizację procesów. Na co dzień prowadzę projekty oraz pracuję jako trener i Agile Coach. Certyfikowana PMP, IC Agile professional i facylitator

Kto prowadzi:

IAMPM — laboratorium nietechnicznej edukacji IT z Ukrainy

Od 5 lat pomagamy startować w zawodzie i doskonalić umiejętności Project, Product, Sales oraz Marketing Managers, Business Analyst, Scrum Master, HR i innym nietechnicznym specjalistom IT, którzy pracują w IT, ale nie piszą kodu.

Jako pierwsi zaczęliśmy rozmawiać o sprawach technicznych z nietechnicznymi specjalistami IT na Ukrainie i chętnie podzielimy się naszą wiedzą w Polsce.
NAUCZYMY CIĘ JAK POPRAWNIE PRACOWAĆ Z ACCEPTANCE CRITERIA!
Tak, żebyś od razu rozumiał jak zrobić dobrze, a nie domyślał się co jest bugiem, a co feature.
By clicking on the button, you accept the offer agreement, consent to the processing of personal data and agree to privacy policy.
NAUCZYMY CIĘ JAK POPRAWNIE PRACOWAĆ Z ACCEPTANCE CRITERIA!
Tak, żebyś od razu rozumiał jak zrobić dobrze, a nie domyślał się co jest bugiem, a co feature.
By clicking on the button, you accept the offer agreement, consent to the processing of personal data and agree to privacy policy.